شرایط و ضوابط سفارش کالا

استفاده شما از فروشگاه اینترنتی مودم 20 و سفارش كالا از این فروشگاه به معنی موافقت کامل شما با شرايط و ضوابط ذیل تلقی می‌شود:
خرید کالا از فروشگاه اینترنتی مودم 20 بر مبنای قوانین و آئین نامه‌های موجود در مورد تجارت الکترونیک ایران و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می‌پذیرد.

خدمات، محتویات و محصولات این وبسایت براى استفاده مصرف‌کنندگان نهایی لوازم الکترونیکی در سراسر کشور عرضه شده است. مالکیت معنوی اطلاعات موجود در وبسایت مودم 20 به مالک سایت تعلق دارد و هر گونه سوء استفاده از اين اطلاعات پيگرد قانوني خواهد داشت. هرگونه استفاده از محتويات وب سایت مودم 20 فقط با اطلاع قبلی و اجازه کتبی مسئولین این فروشگاه امکان‌پذیر است. براى اخذ اجازه کتبی لطفا به يکی از روش‌های ذکر شده در بخش “تماس با ما” مراجعه کنید.

كاربران متعهد هستند که در دسترسی به وبسایت مودم 20 مقاصدی خارج از حوزه سفارش اینترنتی کالا را دنبال نکنند.كاربران هنگام سفارش كالا ملزم هستند اطلاعات صحيح، به روز و کامل خود را در پایگاه اطلاعاتی مودم 20 درج کنند. بديهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.

مودم 20 هيچ گونه مسئوليتي را در رابطه با کارکرد پایگاه که می‌تواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت این پایگاه هستند (مانند نقص اينترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غيره) نمی‌پذیرد.

ارتباط پایگاه مودم 20 با کاربران فقط از طریق modem20.ir برقرار است و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده‌اند (مانند نشانی، تلفن و …) صورت می‌پذیرد.
سفارش‌ بعد از ثبت باید توسط کارشناسان فروش سایت تایید شود و امکان تایید یا تایید نکردن سفارش، طبق قوانین سایت مودم 20 توسط این کارشناسان وجود دارد. اگر کالایی در سایت با مبلغ صفر ریال یا عددی غیر منطقی که توسط سیستم به صورت خودکار پردازش شده باشد، ثبت و خریداری شود، براساس قوانین سایت، امکان باطل شدن سفارش وجود دارد.

شرایط بیمه برای مرسولات و تعهدات آنها

در حال حاضر مرسولات پست پیشتاز،کالارسانان چاپار و تیپاکس که فروشگاه ارزش آن را تعیین نموده، شامل بیمه می‌شوند. پرداخت غرامت شامل 2 مورد آسیب‌دیدگی و مفقودی است.

شرایط استفاده از بیمه کالا

هنگام دریافت کالا از مامورین شرکت های پست،چاپار و تیپاکس ابتدا جعبه کالای خود را باز کرده و بعد از اطمینان از صحت و سلامت کالا، رسید تحویل کالا را امضا کرده و سپس کالا را تحویل بگیرید.

در صورتی که کالای شما آسیب دیده باشد باید 5 کار را انجام داده تا بتوانید از بیمه مبلغ خسارت کالا را دریافت کنید:

1. کالا را از مامورین تحویل نگرفته و رسید امضا نکنید.
2. عکس کالا را گرفته و در گوشی خود ذخیره کنید.
3. به مامورین تذکر دهید که با توجه به اینکه کالای شما بیمه بوده و در حال حاضر آسیب دیده، میبایست صورت جلسه ای تنظیم و به امضای خود و مامورین مربوطه برسد.
4. کد رهگیری مرسوله و صورت جلسه برای پیگیری غرامت از بیمه کالا را حفظ و نگهداری کنید.
5. با پشتیبانی شرکت مورد نظر تماس گرفته، به واحد خسارات وصل شوید و موضوع را اعلام کنید تا مشمول دریافت بیمه کالا شوید.
در صورت انجام موارد بالا بعد از طی شدن روند اداری مبلغ بیمه به حساب شما واریز خواهد شد و در صورت عدم رعایت شرایط فوق ، مسئولیتی متوجه فروشگاه نخواهد بود.

شرایط عمومی تحویل کالا

تحویل سفارش‌ها از طریق روشهای موجود در سایت امکان پذیر خواهد بود؛ در صورتی که مشتری روش ارسال دیگری را انتخاب کند، شرکت تحویل سفارش به باربری انتخاب شده توسط مشتری را کارگزاری کرده و شماره بارنامه را به اطلاع مشتری می‌رساند. بدیهی است مسئولیت آسیب یا مفقودی تمام یا بخشی از سفارش در باربری انتخاب شده، بر عهده مشتری است و هیچ گونه مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.

 

شرایط و خدمات فروش

از نظر حقوقی، در معاملات وبسایت مودم 20 ، مالک سایت، به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش‌دهنده به عنوان خریدار تلقی می‌شوند.

خدمات پس از فروش

شرایط خدمات پس از فروش هر کالا در قسمت توضیحات آن ذکر شده است. در صورت عدم ذکر شرایط گارانتی در قسمت توضیحات کالا، به این معنی است که مودم 20 خدمات پس از فروشی برای آن کالا ندارد.

شرایط ارجاع و تعویض کالا

در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از اراده او است، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه‌ای سفارش را فسخ کند.

داشتن خط و خش ظاهری در کالاهای استوک عادی می باشد و هیچ تاثیری در عملکرد خود کالا ندارد

هرگونه نقص یا عیب فنی به عهده شرکت گارانتی‌دهنده کالا است و در صورتی که کالا بدون گارانتی باشد، مودم 20 هیچ تعهدی بابت تعویض، تعمیر یا مرجوعی کالا ندارد.